wtorek, 6 marca 2012

5.11 Idzie wiosna

Bydgoszcz (Bromberg)

Idzie wiosna. I dobrze, bo już pora. Skoro zima nam poskąpiła śniegu, to niech wiosna zajmie jej miejsce. A skąd wiadomo, że wiosna idzie? Ano stąd, że dzieci w szkole bardziej pobudzone i zaczynają myśleć o wszystkim innym a nie tylko o nauce. Ano stąd, że mi się nie bardzo chce do pracy chodzić - chociaż nie wiem, bo od września to raczej u mnie stan permanentny... Poznać można również po tym, że sąsiedzi i znajomi myją okna korzystając z ładnej pogody - ja niekoniecznie.
Za to chętnie wykonuje rzeczy, za które nie mogłem wziąć się od dłuższego czasu... Niemiecki, angielski i języki techniczne. W końcu się przełamałem albo jak kto woli zebrałem w sobie i wziąłem się za podnoszenie swoich kwalifikacji. Na razie sposobem domowym, ale zawsze coś. Jak ładna pogoda utrzyma się do niedzieli, to z pewnością pójdę popstrykać jakieś fotki, bo raczej za okna to ja się nie wezmę :D

Brak komentarzy: