wtorek, 7 stycznia 2014

7.1 Styczeń 2014

Bydgoszcz (Bromberg)

No to przyszedł nowy roczek. Jaki będzie nikt nie wie. Ekonomiści mamią nas spadkiem cen paliw. Jestem ciekaw, czy za tym pójdzie obniżka pozostałych cen, czy też przedsiębiorcy będą nas łupić bezkarnie. No bo jak ceny paliwa rosną, zaraz rosną ceny podstawowych dóbr i usług. Zobaczymy czy tym razem pójdzie w drugą stronę.
W pracy nic na razie ciekawego się nie wydarzyło, bo i nie miało kiedy. W tym tygodniu czeka mnie pierwsza Studniówka. Na szczęście będę na niej gościem, więc będę mógł wyjść z niej w dowolnej chwili.
Mimo, że jest styczeń mamy iście wiosenno-jesienną pogodę. Temperatura na plusie i to wysoko, a śniegu ani słychu, ani widu. Całe szczęście, że ferie zimowe dopiero w lutym - może coś sypnie do tego czasu.
Zacząłem również, jak to większość moich rodaków w styczniu, realizować postanowienia noworoczne. Jestem ciekaw, kiedy zaprzestanę ich realizacji, a kiedy o nich zapomnę. Chociaż jest cień nadziei, bo tym razem sobie wszystko zapisałem, z konkretnym planem miesięcznym.
No i tak na koniec, mała ciekawostka - sprawdź, jakim typem lewaka jesteś. Mi wyszło, że jestem wega-poganinem.

Brak komentarzy: