niedziela, 6 września 2015

8.5 Wrzesień

Bydgoszcz (Bromberg)


Rozpoczął się nowy rok szkolny z nowymi wyzwaniami. Mam ogromną nadzieję, że będzie to lepszy rok od tego co minął. Mimo, że pracy zapowiada się bardzo dużo, to podchodzę do tego wszystkiego bardzo optymistycznie.
W prywatnej szkole klasa maturalna - Studniówka, matura i inne atrakcje. W Elektroniku egzamin z kwalifikacji E14, za który jestem odpowiedzialny. Poza tym spłynęły kolejne propozycje współpracy z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi. Niech się kręci!
Tegoroczne wakacje uważam za udane, szczególnie pobyt na moich kochanych Mazurach, pomimo zimna i oczywiście wypad do Berlina.








W lipcu odwiedziłem w końcu Lidzbark Warmiński, bardzo fajne miejsce - tylko godzina jazdy od Mrągowa - naprawdę warto się wybrać, ze względu na klimat tego miasta. Oczywiście nie mogłem sobie odmówić wizyty w Reszlu - trochę sentymentalna podróż, ale jak zwykle było ciekawie.
Sierpień, to wyjazd do Berlina. Od dawna szykowałem się do odwiedzenia stolicy naszych zachodnich sąsiadów, aż w końcu wziąłem się i zorganizowałem sobie 5-dniowy pobyt. Co mnie zachwyciło w Berlinie, to system komunikacji miejskiej. Dla mnie jako turysty rewelacja! Oczywiście masa rzeczy do zwiedzenia (relacja z mojego pobytu dzień po dniu, ukazuje się na Niecpolu).


Brak komentarzy: