niedziela, 29 stycznia 2012

5.4 Wytrącony z równowagi

Bydgoszcz (Bromberg)

Skończyłem sprawdzać matury próbne z informatyki. Męczyłem się z nimi niemiłosiernie. Zadania, z którymi mam do czynienia na co dzień, nie stanowiły problemu. Gorzej poszło z algorytmiką i językami programowania. Algorytmów i Pascala nie zapomniałem, ale C++, Java - istna tragedia.
Z C++ miałem ostatni raz do czynienia na studiach 11 lat temu, Javy w ogóle nie znam... A tu taka niespodzianka. Dzieci rozwiązują mi problemy przede wszystkim w tych dwóch językach... Skończyło się na tym, że co potrafiłem, to sprawdziłem - resztę oddam niesprawdzone. Wytrąciła mnie z równowagi ta sytuacja i popsuła humor, bo sam się na ochotnika zgłosiłem do sprawdzania tych matur, a tu taki zonk. No cóż jakoś żyć z tym będzie trzeba dalej i swoje niedoskonałości niwelować...



Brak komentarzy: