wtorek, 23 sierpnia 2016

9.2 W zdrowym ciele...

Bydgoszcz (Bromberg)

Od jakiegoś czasu postanowiłem zmienić swój tryb życia. Dieta, ruch itp. Do tej pory skupiałem się na diecie. Stosowałem tę 8/16. Czy pomogła? Trochę tak. W zeszłym roku po urlopie zacząłem ją stosować i w przeciągu miesiąca straciłem 5 kg. Udało mi się też trzymać wagę, nie było efektu jojo, ale dbałem o to, aby jeść w ciągu 8-9h - tak średnio co 2h, a przez pozostały czas dostarczać do organizmu tylko płyny. W tym roku wszedłem na poziom wyżej. Już kurczowo się nie trzymam tych wytycznych 8/16, ale bardziej rozważnie dobieram produkty, które spożywam. 
Kolejnym etapem zdrowego trybu życia będzie ruch. Do tej pory ograniczał się on do spacerów.Były one mniej lub bardzie j regularne, ale nie krótsze niż 2 km. Udało mi się w przeciągu ostatniego roku również raz dotrzeć na basen. Od jutra spróbuję zacząć biegać. Dzisiaj poczytałem sobie tu i ówdzie o tym jak zacząć, jak się odżywiać przed i po biegu, ale również o tym jak się nie zniechęcać. Mam kilka osób mnie wspierających i chętnie służących radą, jakby co. Tak więc jutro zaczynam biegi.


Brak komentarzy: