wtorek, 2 czerwca 2009

2.35 Rainy Helsinki


Może to pogoda, może to że nie mogę od dwóch lat odnaleźć się w nowym miejscu pracy, a może czas najwyższy zmienić pracę. Jeszcze jedno może - wypaliłem się...? Skończył się czas, kiedy do pracy chodziłem z przyjemnością. Chodzę z czystego poczucia obowiązku. A najchętniej bym nie chodził w ogóle. Jakiś taki kryzys mnie złapał. Niestety trzyma mnie od dłuższego czasu. Poza tym coraz częściej nachodzi mnie myśl o wyprowadzce z Polski i nachodzą chwile żalu, że nie zrobiłem tego wcześniej...

1 komentarz:

Sara pisze...

Piosenka powinna być na wszystkich możliwych indeksach dzieł zakazanych! Tak mi się zawyło za Helsinkami, że normalnie chyba coś w tej kwestii trzeba zrobić.
...A myśli takie chyba nachodzą większość z nas niekiedy... Wszystkich?..
;)