środa, 15 lipca 2009

2.39 Makabryła na Starym Rynku

Został rozstrzygnięty konkurs na zabudowę zachodniej pierzei Starego Rynku. Jak każdy się domyślał Prezydent o jego świta wybrała MAKABRYŁĘ! Chociaż było wiele interesujących projektów wybrano projekt, który ni jak nie pasuje w tym miejscu. Mi samemu przypomina mi budynek dworca kolejowego... Zastanawia mnie jeszcze jedno... Dlaczego wygrali byli absolwenci WSG? Ale sami oceńcie...

Zachodnia pierzeja współcześnie

Zachodnia pierzeja przed wojną

Projekty wybrane przez "speckomisję"
I miejsce - nagroda 200 tys. złotych

II miejsce

III miejsce

Wyróżnienie honorowe

Praca z wyróżnieniem

Pozostałe prace, które według mnie są o wiele ciekawsze od nagrodzonych


Ten mi się podoba...

Jeden z najgorszych :P

Kolejny dworzec Bydgoszcz Stary Rynek :D

Coś w rodzaju Teatru Wybrzeże w Gdańsku? Nieee ładniejsze :)



Koszmar!

Ten jest ciekawy

I moi faworyci:
III miejsce

II miejsce

I miejsce

Brak komentarzy: