czwartek, 9 lipca 2009

2.38 Skins, czyli Kumple


Przeczytałem o tym serialu w zeszłe wakacje. Krótko po tym jak BBC Entertiment skończyła emisję pierwszego sezonu pod tytułem Kumple. Oczywiście próbowałem zdobyć ten serial... Niestety moje łącze nie jest na tyle szybkie... Ale udało się i to w dodatku od razu zdobyłem 3 sezony!
Serial opowiada o codziennym życiu grupy nastolatków... Nie będę więcej zdradzał, aby nie odbierać przyjemności oglądania. Mnie wciągnął na tyle, że pierwszy sezon pochłonąłem w jedną noc... Przywilej urlopu :D
Po obejrzeniu pierwszego sezonu bylem w stanie wydusić z siebie tylko ulubione powiedzenie jednej z bohaterek - Cassie - ŁAŁ!
W każdym odcinku poznajemy problemy innego bohatera: anorektyczki Cassie, muzułmanina Anwara, hedonisty Tonyego, zakompleksionego Sida, łamaczki męskich serc Michelle, zakochanego w nauczycielce psychologii Chrisa, utalentowanego tanecznie Maxxiego oraz przepięknej Jal. W tej chwili kończę oglądać drugi sezon i jestem pod takim samym wrażeniem jak podczas oglądanie sezonu pierwszego...

Brak komentarzy: