niedziela, 5 grudnia 2010

3.115 Marynarz górą!

No to mamy nowego prezydenta!
Były premier Leszek Miller kiedyś powiedział, że prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym, nie jak zaczyna, ale jak kończy. Oceńcie sami jakim człowiekiem jest były prezydent Bydgoszczy po jego wypowiedzi, jakiej udzielił Gazecie Wyborczej po tym jak dowiedział się, że przegrał wybory:
"Na wnioski pozostanie sporo czasu. Ten wynik jest skutkiem pewnej proporcji. Dwie partie wiodące w Polsce - PO i SLD połączyły się, a ja jestem bezpartyjny. Nie prowadziłem kampanii negatywnej, może powinienem taką robić. Nie ma logicznej odpowiedzi na pytanie, dlaczego bydgoszczanie nie wybrali mnie kolejny raz. W ciągu ośmiu lat przecież Bydgoszcz się zmieniła, mogę współczuć, jeśli ktoś tego nie widzi. Dlaczego przegrałem? Jeśli przez osiem lat sączy się kropla po kropli, przekazuje się wybiórcze informacje, jestem tylko negatywnym bohaterem mediów - to takie są tego efekty. Nieprzychylność mediów mogła być jednym z elementów przegranej".

Brak komentarzy: