czwartek, 2 grudnia 2010

3.114 Może się tego doczekam

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Mamy cudowną ilość śniegu. Cieszy mnie bardzo, że zimy zaczynają być prawdziwymi zimami z dużą ilością śniegu i kilkunastostopniowymi temperaturami mrozu. Ten fakt niweluje wszystkie niedoskonałości w komunikacji i poruszaniu się po Bydgoszczy. Nie przeszkadza mi, że droga do i z pracy zamiast 20 minut zajmuje mi godzinę. Jest cudnie! Jedynej rzeczy, której mi brakuje, to przepięknie przystrojonego miasta. Kilka aniołków i choinka szału nie robią... Marzy mi się taki gwarny rynek Starego Miasta jak w Pradze - pełno straganów ze świecidełkami i ozdobami choinkowymi, piernikami i gorącą kawą, czekoladą i czym tam bądź, byle zwiastującymi święta... W zeszłym roku były zdjęcia z Monachium, w tym roku Praga. Wiem, że to nie ten format miasta, ale jest do czego dążyć...




Brak komentarzy: