wtorek, 5 kwietnia 2011

4.10 Wtorkowo

Zapowiada mi się cały dzień poza domem - kolejny... Ale to nic. Dam radę. Czekam cały czas na telefon z serwisu w sprawie laptopa. Zaczynają mnie wkurzać i to bardzo mocno. Dwa tygodnie na przetestowanie sprzętu to zbyt długo jak na mnie.
Dzisiejsza prasa rozpisuje się, że będziemy w Bydgoszczy mieli nowy główny dworzec kolejowy połączony z dworcem autobusów dalekobieżnych. Fajnie by było gdyby te plany zostały zrealizowane, bo ten "przedsionek" - jak nazwała go kiedyś moja siostrzenica - jest obskurny i w ogóle wstyd, że nic jeszcze z nim nie zrobiono.




Odbieram dzisiaj Bydgoską Kartę Miejską - będę ECO. Robi się coraz cieplej, więc mogę przerzucić się na komunikację miejską - jednego auta mniej w dość zakorkowanym mieście. Zobaczymy ja długo wytrzymam bycie ECO :D

Brak komentarzy: