środa, 25 lipca 2012

5.36 Mrongoville

Mrągowo (Sensburg)

Wybrałem się z siostrzeńcami do Mrongoville, jednej z największych - podobno - atrakcji turystycznych Mrągowa. Byłem już tam raz kilka lat temu. Wtedy mi się podobało, teraz nie.Już na samym wjeździe spotkała mnie niemiła niespodzianka. Bilet wstępu dla osoby dorosłej kosztował 14 zł, a parking 5 zł. Jedyny plus, że dzieci i młodzież wchodziła za darmo.Ok. cena by mogła być, gdyby nie to, że Mrągoville nie ma nic do zaoferowania za tę kwotę, oprócz występu cowboys (identycznego jak kilka lat temu).
W budynkach, które dość fajnie się prezentują nie ma nic, żadnych atrakcji! Jakieś to miasteczko takie nijakie. Jeden sklep z pamiątkami, ale nie można dostać Czosów - waluty okazjonalnej.
Poprzednio była wioska indiańska, teraz został jeden wigwam (kiepskiej jakości - odradziłem młodzieży wchodzenie do jego wnętrza). Mrongoville w tym roku zrobiło na mnie bardzo złe wrażenie. Na pewno nie warto wydawać 14 i 5 zł.





W poniedziałek odwiedzę Park Miniatur pod Gierłożą. Cena wstępu ta sama, a atrakcji bez porównania więcej.


Brak komentarzy: