poniedziałek, 12 listopada 2012

5.57 Zastępstwo

Bydgoszcz (Bromberg)

W prywatnej dostałem dzisiaj zastępstwo. Miałem poprowadzić zajęcia w pierwszej klasie liceum - klasie żeńskiej. Zaplanowany temat: Portale społecznościowe.
Zajęcia przebiegały gładko, do momentu ćwiczeń... Powiem krótko - odzwyczaiłem się prowadzić zajęcia w klasach żeńskich. Dziewczyny zatrzymały się na poziomie pierwszej klasy gimnazjum. Ich infantylizm mnie poraził. Nie potrafię się otrząsnąć z tego szoku do tej pory! Chłopacy w ich wieku są bardziej poważni. Nie ważne, że broją. Okazało się, że mniej mi przeszkadza wulgaryzm panów niż głupkowate zachowanie i chichoty panienek. Z chłopakami mogę porozmawiać na różne tematy, o dziwo mają wiedzę, chociaż nie są orłami - z panienkami nie dało się porozmawiać o niczym. Zrejterowałem!


1 komentarz:

Ewa Soluch pisze...

O nieładnie... Wynika z tego że kobiety są lekko powiedziane mało inteligentne...A przecież chyba ponad 90% nauczycieli to nauczycielki właśnie..