czwartek, 25 kwietnia 2013

6.25 Coś się kończy, coś zaczyna

Bydgoszcz (Bromberg)

Jutro zakończenie roku szkolnego klas maturalnych. W tym roku będzie to dla mnie szczególne zakończenie, ponieważ szkołę kończy pierwszy rocznik technikum w szkole prywatnej. Rocznik, z którym miałem zajęcia od pierwszej klasy i to w takiej ilości, że poznałem ich na wylot. Trochę mi z tego powodu smutno, no ale cóż - taki już kolej rzeczy...
Początek matur, tez jest sygnałem, że wielkimi krokami zbliża się koniec kolejnego roku szkolnego. ten rok był rokiem eksperymentalnym, ponieważ wprowadzono do szkół ponadgimnazjalnych reformę, która była bardzo źle przygotowana. Pierwszaki są istnymi królikami doświadczalnymi. Nie chcę nawet myśleć jak będą wyglądały przyszłoroczne egzaminy zawodowe. 
Zakończenie roku maturzystów też jest dla mnie sygnałem, że trzeba powoli zacząć się przygotowywać do tego co czeka mnie we wrześniu. A czekają mnie wielkie zmiany. Do tej pory trzonem klas, które uczyłem były klasy pierwsze - to w nich miałem najwięcej zajęć - teraz będą to klasy maturalne. Muszę przestawić się na nowe zagadnienia, które będę przekazywał. Istna rewolucja. cieszę się z tego niezmiernie, ponieważ pozwoli mi to w końcu zająć się tym co lubię - grafika i webmasterstwem.

Brak komentarzy: