poniedziałek, 9 sierpnia 2010

3.88 Sobieski Impress

Skuszony artykułem w LOGO postanowiłem przetestować tzw alcopopy. Cóż to za dziwadło? Są to tzw drinki. Słabiutkie toto, ale smaczne. Finansowo lepiej jest kupić sobie piwo, bo i więcej jego jest i ma wyższe procenty, a przede wszystkim tańsze... Ale... No właśnie. Alcopopy są smaczne, przynajmniej te marki Sobieski Impress.
Przetestowałem trzy smaki.


Cranberry, czyli żurawinowy. Słodka oranżadka, taka jaką piliśmy jak byliśmy smarkaczami :D Tylko, że ta oranżadka ma procenty ;D


Kolejny był Ginger. - Dobry, tylko, że ekonomiczniej wychodzi piwo Ginger - identyczny smak.


I najlepszy - moim zdaniem - Green Apple - bardzo ciekawy smak zielonego jabłka. Szybko go wciągnąłem, bo tak mi smakował :D
Kolejne do przetestowania z alcopopów będą alcopopy Bacardi!

Brak komentarzy: