sobota, 25 października 2008

1.15 Die Einkaufen und die fotografische Sitzung

Jak większość mieszkańców Polandii w sobotę i ja postanowiłem uprawiać shopping. Skłoniło mnie do tego otrzymanie zaległego, mocno wyczekanego, wynagrodzenia. Jak mawia moja znajoma Pani Prokurator - poszedłem ponieść koszty uzyskania przychodu.
I co się okazało - miałem duży problem, aby te koszty ponieść. To co chciałem sobie kupić było tylko w witrynach sklepowych a w obrocie detalicznym niedostępne, inne rzeczy były zbyt drogie (taniej dostane te same artykuły na Allegro). Ale żeby nie było w końcu udało mi się wydać trochę grosza. Otóż nabyłem drugą część filmu Stup Up oraz zakupiłem oryginalną wersję programu antywirusowego Panda Antivirus Pro 2009.
Po nie bardzo udanych zakupach poszedłem troszeczkę popstrykań zdjęć. Taki standarcik: Mostowa, Stare Miasto... I tu spotkała mnie niespodzianka. Otóż na Starym Mieście, jak tam dotarłem, właśnie zaczynała się inscenizacja odbijania Bydgoszczy z rąk Szwedów.



A po Szwedach zrobiłem kilka innych fotek :D

Brak komentarzy: