piątek, 10 października 2008

1.11 Złodzieje z APR*

Pojechałem wczoraj z moją Renatką do lekarza (czyt. mechanika). Pierwszy na liście był gorąco polecany przez koleżankę z pracy nieduży zakład naprawczy przy Fordońskiej 355. Niestety nie byli w stanie pomóc mojej Renatce, ponieważ nie mieli niezbędnych części, które musieliby sprowadzać z APR, więc koszt naprawy byłby dość duży. Pan Mechanik przeprowadził natomiast diagnozę komputerową (za którą nic nie zapłaciłem), która wykazała, że padł czujnik poziomu rozrządu. Pan Mechanik polecił mi, abym pojechał do APR, tam z pewnością poradzą sobie z moja usterką. Więc z ogromnym bólem serca udałem się do APR przy ul. Modrzewiowej.
Przyjął mnie bardzo kompetentny Pan z Biura Obsługi Klienta (Pan BOK1). Zaraz na samym początku poinformował mnie, że diagnoza komputerowa będzie mnie kosztowała 80 PLN.
Po długim namyśle zdecydowałem się zostawić tam moją Renatkę. Po niespełna kwadransie dostałem telefon od Pana BOK1, że koszt wymiany czujnika, wraz z czujnikiem wyniesie 265 PLN plus 600 PLN za wykasowanie błędów w komputerze pokładowym. Jak to usłyszałem szczęka prawie mi opadła na ziemię. Grzecznie podziękowałem i nie wyraziłem zgody na wykonanie usługi.
Po dotarciu do pracy siadłem przed komputerem i poszukałem zakładu, który jest w stanie dobrze i w miarę tanio mi Renatkę wyleczyć. I udało się! Zakład ABS Renault Serwis przy Hetmańskiej. Umówiłem się na dzień następny, czyli na dzisiaj.
Cały zabieg na Renatce trwał 2 godziny, a koszty - 70 PLN za czujnik, 30 PLN usługa i 80 PLN wykasowanie błędów z komputera.
Renatka zdrowa ;-)

*APR - Autoryzowany Partner Renault

Brak komentarzy: